مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-23بين الملل

نخست وزیر نیوزیلند به بایدن پیشنهاد کمک برای مقابله با کرونا داد


نخست وزیر نیوزیلند گفت در اولین گفتگویش با جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا به وی پیشنهاد مشاوره با ارشدترین مقامهای بهداشت و درمان نیوزیلند را داده است.

- نخست وزیر نیوزیلند گفت در اولین گفتگویش با جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا به وی پیشنهاد مشاوره با ارشدترین مقامهای بهداشت و درمان نیوزیلند را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند به خبرنگاران در شهر ولینگتون گفت: من به او و تیمش پیشنهاد دسترسی به مقامهای حوزه سلامت نیوزیلند با هدف به اشتراک گذاری تجربه آنها در آنچه که در روند مقابله با کووید-19 یاد گرفته اند را دادم.

نیوزیلند به عنوان یکی از موفق ترین کشورهای جهان در زمینه سرکوب کووید-19 مطرح بوده است.

این کشور تنها 2000 مورد ابتلای به این ویروس و 25 مورد مرگ در اثر آن را ثبت کرده که حاصل اجرای تدابیر قرنطینه ای سفت و سخت بوده است.

نیوزیلند دو بار کووید-19 را در جامعه از بین برد و هم اکنون تنها 58 مورد فعال مبتلا به این ویروس را دارد که همگی در تاسیسات جداسازی مدیریت می شوند.

در مقابل اما آمریکا 12 میلیون مورد ابتلا به این ویروس را ثبت کرده است.

همه گیری کووید-19 در آمریکا تا کنون بیش از 255000 مورد مرگ در اثر این ویروس را در پی داشته که این تلفات بیشتر از هر کشور دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر نیوزیلند به بایدن پیشنهاد کمک برای مقابله با کرونا داد

نخست وزیر نیوزیلند به بایدن پیشنهاد کمک برای مقابله با کرونا داد