مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-23سياسي

مقاله «تهرانی مقدم، پدر برنامه موشکی ایران» در سریلانکا منتشر شد


رسانه «تودو» در سریلانکا به مناسبت سالگرد شهادت حسن تهرانی مقدم، اقدام به نشر مقاله ای با عنوان «تهرانی مقدم، پدر برنامه موشکی ایران» کرده است.

- رسانه تودو در سریلانکا به مناسبت سالگرد شهادت حسن تهرانی مقدم، اقدام به نشر مقاله ای با عنوان تهرانی مقدم، پدر برنامه موشکی ایران کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در کلمبو؛ مقاله تهرانی مقدم، پدر برنامه موشکی ایران با این عبارت آغاز شده است: ژنرال حسن تهرانی مقدم یکی از به یادماندنی ترین اسامی در زمینه تلاش های شجاعانه برای توسعه برنامه موشکی ایران است.

در این روزها نهمین سالگرد گرامیداشت شهادت تهرانی مقدم به عنوان پدر برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

او در تهران متولد و یک سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در زمانی که نوزده ساله بود وارد طرفداری از انقلاب شد، در حقیقت او محصول انقلاب اسلامی است.

نویسنده در ادامه این مقاله آورده است: در دوران جنگ ایران و عراق او یکی از بازیگران اصلی در خصوص بهبود توانایی های موشکی و توپخانه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

آرزوی او رسیدن به خودکفایی برای تأمین امنیت کشورش بود، تهرانی مقدم حتی آخرین لحظات زندگی خود را نیز صرف توسعه توانایی های موشکی ایران کرد و به عنوان پدر برنامه موشکی ایران لق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله «تهرانی مقدم، پدر برنامه موشکی ایران» در سریلانکا منتشر شد

مقاله «تهرانی مقدم، پدر برنامه موشکی ایران» در سریلانکا منتشر شد