مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-23سياسي

ضرورت مطالعه «گفتگوهایی درباره خواندن» و «صلاح کار و من خراب»


نوش آفرین انصاری با پیوستن به «پویش کتابخوانی ملی»، مطالعه کتاب هایی چون «گفتگوهایی درباره خواندن» و «صلاح کار و من خراب» را به کتابداران و همه فعالان حوزه کتابداری توصیه کرد.

- نوش آفرین انصاری با پیوستن به پویش کتابخوانی ملی ، مطالعه کتاب هایی چون گفتگوهایی درباره خواندن و صلاح کار و من خراب را به کتابداران و همه فعالان حوزه کتابداری توصیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نوش آفرین انصاری پژوهشگر علوم کتابداری و اطلاع رسانی، دبیر شورای کتاب کودک ایران و دانش آموخته دانشگاه مک گیل کانادا با پیوستن به پویش کتابخوانی ملی که به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آغاز شده است گفت: کتاب های زیادی را تورق می کنم و مقالات بسیاری را برای انتشار در فرهنگنامه های کودکان و نوجوانان می خوانم و در این ایام که فرصت بیشتری برای مطالعه وجود دارد کتاب های گفتگوهایی درباره خواندن و صلاح کار و من خراب را خوانده ام.

این پژوهشگر علوم کتابداری و اطلاع رسانی افزود: کتاب گفتگوهایی درباره خواندن مجموعه ای از تجربه های زیسته است که توسط همکار جوانم ندا موحدی پور گردآوری شده است.

این کتاب مجموعه هایی از مصاحبه با گروه ها و افراد مختلف است و در پایان کتاب بخشی به تحلیل افراد از گفت وگوها اختصاص دارد که به نظر من جمع بندی کلی تحلیل ها در پایان کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مطالعه «گفتگوهایی درباره خواندن» و «صلاح کار و من خراب»

ضرورت مطالعه «گفتگوهایی درباره خواندن» و «صلاح کار و من خراب»