مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-23پزشكي

حدود 3000 مبتلا به HIV در خوزستان / فراگیری بی سابقه کم­ فرزندی در کشور


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت موارد HIV در استان، گفت: از ابتدای سال 99 تا پایان شهریورماه امسال کل موارد ابتلا به HIV در خوزستان 2 هزار و 806 نفر بوده است.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت موارد HIV در استان، گفت: از ابتدای سال 99 تا پایان شهریورماه امسال کل موارد ابتلا به HIV در خوزستان 2 هزار و 806 نفر بوده است.

دکتر سیدمحمد علوی در نشست خبری که امروز (سوم آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: اطلاع رسانی در زمینه برخی موارد ایدز، وضعیت جمعیت ایران، مقاومت میکروبی و بیماری کووید – 19 بسیار اهمیت دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به پیش رو بودن روز جهانی ایدز، افزود: آموزش و اطلاع رسانی به عنوان یکی از مهمترین استراتژی های پیشگیری از HIVمطرح بوده و روز جهانی ایدز فرصتی برای پرداختن به این امر مهم و جلب حمایت سیاست گذاران، مسئولان و جامعه، برای حرکتی تاثیرگذار به منظور کنترل ایدز است.

در این روز با حرکتی همسو در اطلاع رسانی عمومی، جلب همیاری، بازتاب فعالیت های انجام شده و اجرای برنامه های ابتکاری جدید در راستای سیاست ها و برنامه های کشوری کنترل ایدز، همگام و همراه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 3000 مبتلا به HIV در خوزستان / فراگیری بی سابقه کم­ فرزندی در کشور

حدود 3000 مبتلا به HIV در خوزستان / فراگیری بی سابقه کم­ فرزندی در کشور