مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-23سياسي

رایزنی با نمایندگان مجلس برای تسهیل پیاده سازی آمایش آموزش عالی


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از رایزنی با نمایندگان مجلس برای هماهنگی و همراهی آنها با اجرای طرح پیاده سازی آمایش آموزش عالی و طرح ساماندهی آموزش عالی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسلامی پناه صبح امروز در نشست مجازی رؤسای دانشگاه های معین کشور با موضوع آیین نامه پیاده سازی آمایش آموزش عالی کشور و مدیریت استانی مؤسسات آموزش عالی کشور گفت: باید در رابطه با اجرای طرح ساماندهی آموزش عالی و آمایش آموزش عالی، نمایندگان مجلس را توجیه کنیم که اگر این طرح به خوبی اجرا شود به نفع سیستم آموزش عالی و استان ها خواهد بود و عوارض ناشی از اجرای طرح را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: طرح آمایش آموزش عالی سال 94 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و با توجه به اینکه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است بنابراین قانونی بوده و به دانشگاه ها ارجاع داده شده است و با توجه به اینکه طرح آمایش آموزش عالی و طرح ساماندهی آموزش عالی همزمان درحال اجرا است ممکن است تعارضاتی ایجاد شود که به تدریج اصلاح می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با بیان اینکه وزارت علوم پشتیبان دانشگاه ها در اجرای طرح های مذکور است افزود: سعی ما این است طوری اختیارات تفویض شود که با قوانین بالادستی تعارضی نداشته باشد تا مشکلی برای دانشگاه های معین در ارتباط با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با نمایندگان مجلس برای تسهیل پیاده سازی آمایش آموزش عالی

رایزنی با نمایندگان مجلس برای تسهیل پیاده سازی آمایش آموزش عالی