مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-23سياسي

رسانه ملی میزبان خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) خواهد بود


رییس اداره رسانه و فضای مجازی حرم حضرت معصومه(س) از حضور خادمان، کارشناسان و مداحان حرم مطهر به مناسبت شهادت بانوی کرامت در شبکه های مختلف رسانه ملی خبر داد.

- سید مرتضی موسویان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) خادمان، کارشناسان و مداحان این آستان مقدس در برخی از برنامه های رسانه ملی حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: بنابر پیگیری های انجام شده با رسانه ملی در روز چهارشنبه پنج آذرماه شبکه قرآن و معارف با برنامه خوشبخت در ساعت 9 و شبکه دو با برنامه های زنده باد زندگی در ساعت 10، عصر خانواده در ساعت 16 و در انتهای الوند با حضور هادی محمودنژاد قائم مقام تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) در ساعت 21 میزبان خادمان و کارشناسان آستان مقدس بانوی کرامت خواهند بود.

رییس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) گفت: همچنین در روز پنجشنبه 6 آذرماه شبکه سه با برنامه سلام، صبح بخیر در ساعت هفت و شبکه پنج با برنامه به خانه برمی گردیم در ساعت 16:30 میزبان خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) خواهند بود.

وی ادامه داد: تبیین ابعاد شخصیت کریمه اهل بیت(س)، بیان علت های مهاجرت و رحلت آن حضرت، تبیین جایگاه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) در شهر مقدس قم و مداحی و روضه خوانی از مهمترین محورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی میزبان خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) خواهد بود

رسانه ملی میزبان خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) خواهد بود