مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-23پزشكي

حوادث ترافیکی هر 4 دقیقه یک کودک را به کام مرگ می برد


مدیرگروه بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه کودکان از گروه های آسیب پذیر حوادث ترافیکی هستند، گفت: تقریباً هر چهار دقیقه در دنیا یک کودک به دلیل حادثه ترافیکی چشم از جهان فرو می بندد.

- ایسنا/خوزستان مدیرگروه بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه کودکان از گروه های آسیب پذیر حوادث ترافیکی هستند، گفت: تقریباً هر چهار دقیقه در دنیا یک کودک به دلیل حادثه ترافیکی چشم از جهان فرو می بندد.

کوروش نعمانی در نشست خبری که امروز (سوم آذرماه) برگزار شد، با اشاره به روز جهانی یادمان قربانیان حوادث ترافیکی اظهار کرد: امروزه حوادث ترافیکی به عنوان یکی از معضلات مهم و موانع توسعه پایدار در سطح بین المللی مطرح است به گونه ای که براساس اطلاعات به دست آمده از کشورهای جهان در سال 2016، تعداد مرگ های ناشی از حوادث ترافیکی 1.

3 میلیون نفر است.

حوادث ترافیکی اولین علت مرگ در کودکان و جوانان 5 تا 29 سال و هشتمین علت مرگ در تمام سنین است و تخمین زده شده اگر اقدامی برای پیشگیری از آن نشود، تا سال 2030 به هفتمین عامل مرگ و میر در جهان تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیش از 50 درصد مرگ های حوادث ترافیکی مربوط به عابران پیاده، موتورسیکلت سواران و دوچرخه سواران است، یعنی آن دسته از افرادی که در سیستم طراحی راه ها مورد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ترافیکی هر 4 دقیقه یک کودک را به کام مرگ می برد

حوادث ترافیکی هر 4 دقیقه یک کودک را به کام مرگ می برد