مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-23اقتصادي

موجودی مرغ در کرمانشاه در وضعیت مطلوبی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: موجودی مرغ در سردخانه های استان وضعیت مطلوبی دارد و با عرضه روزانه مرغ قیمت کاهش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن دارابی بعد از ظهر امروز در چهلمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه، با بیان اینکه موجودی مرغ استان کرمانشاه در حد مطلوبی است، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت غیرمنطقی و کاذب مرغ در استان و با توجه به موجودی قابل قبول مرغ در سردخانه های استان، روزانه 40 تن مرغ به بازار جهت رسیدن به تعادل عرضه و تقاضا و در نهایت کاهش قیمت مرغ در بازار و با نظارت مستقیم بازرسان سازمان صمت در حال توزیع است.

وی افزود: میزان جوجه ریزی در استان نسبت مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش پیدا کرده است و تا چند روز آینده شاهد افزایش بیشتر عرضه و کاهش قیمت مرغ در استان کرمانشاه خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه یکی از عوامل افزایش قیمت مرغ در استان را به خاطر عرضه کنندگان مرغ زنده دانست و تاکید کرد: در راستای تأمین سلامت مردم، دامپزشکی باید به بحث زنده فروشی مرغ ورود پیدا کرده و تاییدیه های لازم را صادر کند و از هرگونه خروج غیرقانونی مرغ از استان جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی مرغ در کرمانشاه در وضعیت مطلوبی است

موجودی مرغ در کرمانشاه در وضعیت مطلوبی است