مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:302020-11-23سياسي

برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در 8 روستای قرچک در دستور کار است


فرماندار قرچک با اشاره به رشد مهاجرپذیری در شهرستان گفت: برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در 8 روستای قرچک در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی عصر دوشنبه در پانزدهمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تهران که با حضور شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: فردیس و پویینک جز محلات هدف ستاد بازآفرینی هستند که خدمات ویژه شهرسازی به آنها اختصاص یافته و سایر ادارات در حال اجرای برنامه های اساسی بوده و مشکلات زیرساختی این محلات نیز با تسریع در اختصاص اعتبارات رفع می شود.

خطیبی افزود: ویژگی مهاجرپذیری استان منجر به رشد حاشیه نشینی بدون توجه به آمایش سرزمینی و تأمین زیرساخت ها شده که قرچک نیز از این حیث مستثنی نیست و برای کاهش آسیب های اجتماعی در 8 روستای قرچک درصدد هستیم با برنامه ریزی علمی اقدامات مؤثری انجام شود.

فرماندار قرچک گفت: اختلاف طبقاتی در سطوح فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … باید کاهش یابد و برای تحقق این مهم اولویت با مناطق حاشیه نشین است که با توجه به مصوبات ستاد بازآفرینی در صدد هستیم ارتقای کیفیت زندگی در قرچک با تعریف پروژه های عمرانی و رفاهی، ایجاد گذرگاه های مناسب، سرمایه گذاری در مبلمان شهری و … افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در 8 روستای قرچک در دستور کار است

برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در 8 روستای قرچک در دستور کار است