مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:452020-11-23اقتصادي

جلوگیری از صدور بلیط برای مسافران مبتلا به کرونا


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اعمال محدودیت برای جابجایی مسافران خبر داد و گفت: مسافران جاده ای که قصد سفر با ناوگان مسافربری عمومی را دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، علیرضا سیاهپور افزود : بر اساس مصوبات ستاد ملی می باشند ، نیستند.

وی ادامه داد : از همین رو تقاضا داریم مسافران جاده ای قبل از اقدام به تهیه بلیط نسبت به استعلام وضعیت خود در پایگاه داده ای از طریق کد ملی اقدام نمایند.

سیاهپور بیان کرد: علاوه بر این شرکت های حمل و نقل مسافر نیز در این خصوص می بایست در زمان فروش بلیط برای اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه ای بین شهری ( اعم از فروش اینترنتی و یا حضوری بلیط) استعلام لازم از سکوی سروا را به عمل آورده و در صورت عدم وجود محدودیت برای هر مسافر، بلیط را صادر نمایند.

وی خاطرنشان ساخت : در ابتدای شروع سفر ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای  و همچنین در اطراف پایانه ها تحت هیچ عنوان ناوگان مسافری مجاز به مسافر گیری نمی باشد که در صورت تخلف برخوردهای قانونی با شرکت های خاطی صورت می پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: در صورت وجود مسافر بین راهی در طول مسیر، رانندگان قبل از سوار شدن مسافر از طریق تلفن وضعیت او را از شرکتهای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از صدور بلیط برای مسافران مبتلا به کرونا

جلوگیری از صدور بلیط برای مسافران مبتلا به کرونا