مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 20:302020-11-23ورزشي

مسئولان به وعده های خود درباره رفع نواقص ورزشگاه وحدت عمل کنند


مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا با انتقاد از لغو میزبانی بازی های خانگی این تیم، خواستار رفع نواقص ورزشگاه وحدت این شهر و عمل به وعده ها از سوی مسئولان شد.

- آرش بابلیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ورزشگاه سردار جنگل رشت برای میزبان موقت بازی های خانگی تیم فوتبال شهرداری آستارا در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال انتخاب شده است، اظهار کرد: به دلیل مشکلات موجود و نواقص ورزشگاه وحدت شهر آستارا در چند هفته ابتدایی لیگ نمی تواند از امتیاز میزبانی بهره مند شود و تا زمان تکمیل و تأیید ورزشگاه وحدت آستارا توسط فدراسیون فوتبال، باید در زمین سردار جنگل رشت به مصاف حریفان خود برود.

وی با اشاره به اینکه دیدار تیم های شهرداری آستارا و فجر سپاسی در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک روز یکشنبه 9 آذرماه برگزار خواهد شد، افزود: تیم فوتبال شهرداری آستارا با تلاش و حمایت های شهردار، اعضای شورای شهر و هیئت مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری آستارا و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان خود موفق به صعود به دسته یک شده و به دنبال ادامه این موفقیت ها هستیم.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا با انتقاد از لغو امتیاز میزبانی خانگی این تیم و فرصت 45 روزه برای رفع نواقص ورزشگاه وحدت، گفت: رفع نواقص ورزشگاه وحدت برای برگزاری با انگیزه بازی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به وعده های خود درباره رفع نواقص ورزشگاه وحدت عمل کنند

مسئولان به وعده های خود درباره رفع نواقص ورزشگاه وحدت عمل کنند