مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 04:052020-11-24اقتصادي

تعطیلی 95 درصد اصناف غیر ضروری خرم آباد


تا به امروز میزان تعطیلی کسبه ای که بر اساس قانون بایستی بسته باشند 95 درصد محقق شده است و اگر گر مردم و کسبه به همین شیوه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند در آینده ای نزدیک شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس در لرستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته در سطح شهر از میزان تعطیلی کسبه در سطح شهر خرم آباد رضایتمندی داریم.

وی با بیان اینکه در حدود 95 درصد واحدهایی که باید تعطیل باشند تعطیل شده اند، افزود: این اتفاق خوب به علت همکاری رضایت بخش اصناف لرستان با دستگاه های اجرایی است.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه کسبه خرم آباد همیشه با دولت همکاری می کنند، تصریح کرد: اگر مردم و کسبه به همین شیوه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند در آینده ای نزدیک شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس در لرستان هستیم.

طولابی با اشاره به اینکه سلامت مردم مهمترین دغدغه دولت است، تصریح کرد: در راستای حمایت از کسبه تا به امروز 52 میلیارد تومان اعتبار میان هشت هزار واحد صنفی توزیع شده است .

لازم به ذکر است که مجموعه ریالی پرونده های تشکیل شده توسط اصناف استان  102 میلیارد تومان بوده که تا به امروز 52 میلیارد آن پرداخت شده و مابقی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 95 درصد اصناف غیر ضروری خرم آباد

تعطیلی 95 درصد اصناف غیر ضروری خرم آباد