مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-24سياسي

حکم تخلیه منازل سازمانی در باغ ملک صادر شد


پس از گذشت 10 سال از سکونت غیرمجاز کارکنان برخی ادارات باغملک، سرانجام دادستان این شهرستان حکم تخلیه منازل مذکور را صادر نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از با غ ملک، پس از 10 سال سکونت غیرقانونی کارکنان برخی ادارات در منازل سازمانی در سایه بی توجهی مسوولان گذشته، سرانجام حکم تخلیه این منازل توسط سهراب لهراب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با غ ملک صادر شد.

کرامت محمدی مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان باغ ملک در خصوص دستورات صادره دادستانی به این اداره در زمینه تخلیه منازل سازمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیرو دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به اداره راه و شهرسازی مبنی بر تهیه اسامی متخلفان ساکن در منازل سازمانی، پس از بررسی های نهایی به ساکنان این منازل مهلت سه ماهه داده شد تا نسبت به تخلیه این منازل اقدام کنند.

محمدی افزود: پس از دستور تخلیه منازل سازمانی، فشارها و رایزنی ها برای متوقف کردن روند اجرای حکم از سوی برخی کارکنان و مسوولین آغاز شد که قطعا بدون توجه به این حواشی تا پایان پیگیر اجرای حکم تخلیه منازل خواهیم بود.

رییس اداره راه و شهرسازی باغ ملک در انتها و در خصوص سقف زمان سکونت قانونی در منازل سازمانی گفت: طبق تبصره دو ماده دو نحوه استفاده از منازل سازمانی مصوب 1346، کسانی که بالای سه سال در منز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم تخلیه منازل سازمانی در باغ ملک صادر شد

حکم تخلیه منازل سازمانی در باغ ملک صادر شد