مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-24اقتصادي

سیاهی فرش قرمز مسئولان برای سرمایه گذاری در قم/ فرار 500 سرمایه گذار


قائم مقام انجمن حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان استان قم گفت: شهرداری روزی مدعی پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران بود اما امروز دفتر مربوط به این کار تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید بشارتی ظهر دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه شهرداری روزی مدعی پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران بود اما امروز دفتری را که در این رابطه ایجاد کرده بود، تعطیل شده است، گفت: در 20 سال گذشته فرش های قرمز زیادی توسط نهادهای دولتی و شهرداری قم پهن شده اما هیچ کدام تاکنون نتوانستند طرح های مورد انتظار را به سرانجام برسانند.

عدم حمایت شهرداری از بخش خصوصی در پروژه زمزم، میدان مطهری و بلوار پیامبر اعظم (ص) قائم مقام انجمن حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان استان قم با اشاره به اینکه پروژه زمزم، میدان مطهری و بلوار پیامبر اعظم (ص) از نمونه های بارز عدم حمایت از بخش خصوصی توسط شهرداری قم است، افزود: کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای جنوبی منطقه قفقاز در کمتر از یک هفته مجوز سرمایه گذاری به فعالان اقتصادی قم را صادر می کنند اما امروز زمان صدور مجوز در قم بلندتر از زمان ساخت وساز پروژه های عمرانی است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر قم استقبال ظاهری از سرمایه گذاری در استان می کنند، ادامه داد: اما درصحنه واقعی عملاً امکان پیشب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاهی فرش قرمز مسئولان برای سرمایه گذاری در قم/ فرار 500 سرمایه گذار

سیاهی فرش قرمز مسئولان برای سرمایه گذاری در قم/ فرار 500 سرمایه گذار