مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-24بين الملل

حسینی: ارتباط نظامی برخی اعراب با اسراییل عواقب سنگینی برای آن ها خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی رییس دانشگاه مذاهب در نشست اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین مسئله فلسطین، اظهار کرد: عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نگرانی را در جهان اسلام ایجاد کرده است، - رییس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی به کشور های منطقه هشدار داده است که اگر بخواهند همکاری های نظامی با رژیم صهیونیستی داشته باشند عواقب سنگینی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی رییس دانشگاه مذاهب در نشست اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین مسئله فلسطین، اظهار کرد: عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نگرانی را در جهان اسلام ایجاد کرده است، این در حالی است که مسئله اول جهان اسلام فلسطین بوده و هست و همواره مسلمانان دغدغه آزادی فلسطین و حق ستانده شده از آنان را دارند.

وی بابیان اینکه توافق عادی سازی و صلح اصلاً قابل قبول نیست، ادامه داد:، زیرا جنگ و درگیری بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نبوده و آن ها نزاع و نبردی نداشته اند که حالا بخواهند با اسراییل صلح کنند.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: بیش از 10 سال است که امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی روابط غیرعلنی و غیررسمی داشته اند که هم اکنون نقاب از چهره آنان برداشته شده و روابطشان علنی و رسمی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: ارتباط نظامی برخی اعراب با اسراییل عواقب سنگینی برای آن ها خواهد داشت

حسینی: ارتباط نظامی برخی اعراب با اسراییل عواقب سنگینی برای آن ها خواهد داشت