مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-24اقتصادي

از لزوم تعطیلی پنج شنبه ها تا مغفول ماندن جاذبه های کویر یزد


رییس جامعه بومگردی های استان یزد ضمن گلایه از بی توجهی مسئولان در مورد حمایت از بومگردی ها به عنوان یکی از زیرساختهای گردشگری و آسیب دیده از کرونا در استان، - ایسنا/یزد رییس جامعه بومگردی های استان یزد ضمن گلایه از بی توجهی مسئولان در مورد حمایت از بومگردی ها به عنوان یکی از زیرساختهای گردشگری و آسیب دیده از کرونا در استان، بر ساماندهی تعطیلات به ویژه لزوم تعطیلی پنج شنبه ها برای رونق مجدد گردشگری و برنامه ریزی هدفمند برای جذب گردشگران با توجه به جاذبه های متنوع این استان کویری در دوران پساکرونا تاکید کرد.

تقی اکبرپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا راجع به شرایط و نحوه فعالیت اقامتگاه های بومگردی در دوران کرونا، اظهار کرد: سال گذشته به علت بروز اتفاقات مختلف و ناگواری که بعد از تابستان رخ داد، فعالیت های گردشگری و تورها متوقف و عملکرد اقامتگاه ها با اختلال روبرو شد.

وی از تشدید مشکلات بومگردی ها به واسطه کرونا یاد کرد و گفت: متاسفانه با شیوع کرونا، اقامتگاه ها شرایطی به مراتب نامناسب تری را تجربه می کنند چرا که از ابتدای ورود کرونا بنا بر دستورالعمل های ستاد کرونا، فعالیتشان متوقف و تعطیل شده اند.

این مسئول از تعطیلی خودجوش بومگردی ها حتی قبل از مصوبه ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: مهمترین فرصت های درآمدزایی بومگردی ها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لزوم تعطیلی پنج شنبه ها تا مغفول ماندن جاذبه های کویر یزد

از لزوم تعطیلی پنج شنبه ها تا مغفول ماندن جاذبه های کویر یزد