مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-24اجتماعي

کاهش 76 درصدی تردد شبانه در پایتخت/ موارد تخلف را به 110 اعلام کنید


رییس پلیس پایتخت از کاهش 76 درصدی تردد در شب خبر داد و گفت: شهروندان موارد تخلف را علاوه بر سامانه 190 به شماره 110 هم اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین رحیمی در حاشیه سی و نهمین طرح پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای محدودیت های هوشمند کرونایی در سراسر کشور اظهار داشت: به غیر از پلیس، هیچ فرد یا نهادی نمی تواند خودروها را جریمه کند و به غیر از پلیس هم هیچکس نمی تواند آماری در این خصوص ارائه دهد.

سردار رحیمی افزود: در شب اول اجرای طرح مأموران ما بیشتر رفتارهای ارشادی داشتند و خودرویی را جریمه نکردند، البته انصافاً همکاری مردم در این طرح با پلیس خوب بوده است.

رییس پلیس پایتخت گفت: بیش از 95 درصد از اصناف در این طرح همکاری کرده اند و برخی از اصناف که کار ضروری دارند برای لحظه ای به مغازه خود مراجعه کرده و مجدداً مغازه را می بندند.

وی گفت: بر اساس اعلام پلیس راهور پایتخت، ترددها در شب از ساعت 21 تا 4 صبح 76 درصد کاهش داشته و در روزها هم بالغ بر 30 تا 50 درصد کاهش تردد داشته ایم.

رییس پلیس پایتخت گفت: مردم اگر تخلفی را دیدند می توانند علاوه بر شماره 190 که مربوط به وزارت بهداشت است، با سامانه 110 هم تماس بگیرند و موارد تخلف را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 76 درصدی تردد شبانه در پایتخت/ موارد تخلف را به 110 اعلام کنید

کاهش 76 درصدی تردد شبانه در پایتخت/ موارد تخلف را به 110 اعلام کنید