مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-24سياسي

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه طی هفته بسیج در کبودراهنگ


فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و حمایتی طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت بسیجیان سلحشور و مردم عزیزمان، - امسال برنامه ها عمدتا به صورت مجازی و یا با رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

سرهنگ محمود بداغی در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر، فضاسازی در سطح شهر و روستاها، برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک برای ضدعفونی اماکن پر تردد، برگزاری رژه موتوری، توزیع 600 بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند، توزیع ماسک، دیدار معتمدین بازار، کارگران و هیئت اندیشه ورز با فرمانده سپاه را جزو برنامه های هفته بسیج برشمرد.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی، تحویل پنج منزل مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی به مددجویان و نیازمندان و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه هایی دانست که با اجرای آنها فرهنگ تعامل و خودباوری در جامعه تقویت خواهد شد.

فرمانده سپاه کبودراهنگ حضور بسیج در کشور را فرصتی بزرگ دانست و اظهار کرد: ما می توانیم با اعتماد و بهره گیری از این نیروی عظیم و توانمند بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه طی هفته بسیج در کبودراهنگ

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه طی هفته بسیج در کبودراهنگ