مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-24اقتصادي

آمادگی تجارت الکترونیک پارسیان برای توسعه سرویس پرداخت بدون کارت در کشور


مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان گفت: در راستای برنامه ها و سیاست های تعیین شده این شرکت در حوزه ارائه سرویس خدمات پرداخت مبتنی بر QR ، این شرکت تاکنون موفق گردیده بسیاری از پذیرندگان را به شبکه پذیرندگی خود با قابلیت پرداخت با کدپرداز اضافه نماید.

جعفری گفت: باتوجه به نیاز روز جامعه و در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این شرکت جهت توسعه و تجهیز بستر کدپرداز (QR) برای صنوف مختلف از جمله نانوایی ها ، رستوران ها ، شهرداری ها ، دانشگاهها ، سازمان های قبوض و خدماتی ، حمل و نقل شهری و بین شهری ، جایگاه سوخت و .

آمادگی خود را اعلام می دارد.

وی افزود پیرو همکاری نزدیک بین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و شهرداری تهران هم اکنون 10 پایانه اصلی تاکسیرانی در پایتخت نظیر پارک سوار آزادی ، میدان صنعت ، فلکه دوم صادقیه ، متروی ارم سبز و .

به سیستم پرداخت از طریق QR مجهز شده اند که این روند رو به افزایش است .

همچنین ناوگان تاکسیرانی و آژانس های کرایه استان های خوزستان ، بوشهر ، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی ، ایلام ، زنجان ، کهگیلویه ، سیستان و بلوچستان به این سرویس مجهز شده است.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان فرهنگ سازی در زمینه پرداخت های بدون کارت را نیز در شرایط فعلی مهم دانست و گفت: این شرکت برنامه ریزی های لازم را در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تجارت الکترونیک پارسیان برای توسعه سرویس پرداخت بدون کارت در کشور

آمادگی تجارت الکترونیک پارسیان برای توسعه سرویس پرداخت بدون کارت در کشور