مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-24سياسي

اوحدی:ایده تشکیل بسیج مردمی و مستضعفان ریشه در تفکر دینی ما دارد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه گرامیداشت هفته بسیج تجلیل از مقام شامخ شهدا است، تصریح کرد: گام دوم انقلاب اسلامی با حضور فعالانه بسیج محقق می شود.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه گرامیداشت هفته بسیج تجلیل از مقام شامخ شهدا است، تصریح کرد: گام دوم انقلاب اسلامی با حضور فعالانه بسیج محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی روز سه شنبه چهارم آذرماه در همایش سراسری پیروان ولایت که به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه ستادی و استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن شهید رسول زاده به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم هفته بسیج گفت: سازمان بسیج که امام خمینی (ره) فرمان تشکیل آن را دادند بعدها به عنوان یک تشکیلات منسجم و با بصیرت و فعال در دوران انقلاب اسلامی شناخته شد و در هیچ نظام تاریخی سراغ نداریم که مجموعه مردمی به این اقتدار تشکیل شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت هفته بسیج و برگزاری باشکوه مراسم این هفته خاطرنشان کرد: اگر ایام شیوع بیماری کرونا نبود همایش بزرگ عاشوراییان و بسیاری برنامه های دیگر برگزار می شد که متأسفانه در سال جاری امکان برگزاری آنها فراهم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوحدی:ایده تشکیل بسیج مردمی و مستضعفان ریشه در تفکر دینی ما دارد

اوحدی:ایده تشکیل بسیج مردمی و مستضعفان ریشه در تفکر دینی ما دارد