مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-24بين الملل

بن سلمان دنبال قبح زدایی روابط با رژیم صهیونیستی است


پیش نشست نخستین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با موضوع مسأله فلسطین و تطبیع با حضور کارشناسان و تحلیل گران مسایل منطقه و فعالان جبهه مقاومت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فواد ایزدی در این نشست با اشاره به وجود ارتباط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی از سال ها پیش، گفت: امارات و بحرین به آمریکا وابسته هستند و اکنون آمریکا به آنها دستور داده است تا روابط خود را علنی کنند و آنها هم چاره ای جز این نداشتند.

وی افزود: این کشورهای عربی متوجه هستند که آمریکا رو به افول است بنابراین دنبال ارباب دیگری برای خود هستند در حالیکه وقتی آمریکا رو به افول باشد، رژیم صهیونیستی هم رو به افول می رود و تحلیل آنها برای انتخاب ارباب جدید اشتباه است.

وی تاکید کرد: اکنون به همه ثابت شده است که مقاومت جواب می دهد.

در ادامه سیدمحمد حسینی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان اینکه عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نگرانی را در جهان اسلام ایجاد کرده است، اظهار کرد: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است.

توافق عادی سازی و صلح اصلاً قابل قبول نیست زیرا جنگ و درگیری بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نبوده و آنها نزاع و نبردی نداشته اند که حالا بخواهند با اسراییل صلح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان دنبال قبح زدایی روابط با رژیم صهیونیستی است

بن سلمان دنبال قبح زدایی روابط با رژیم صهیونیستی است