مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-24سياسي

استفاده از نظرات نخبگان در تهیه اطلس فرهنگی شهر همدان


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان بر استفاده از نظرات نخبگان در تهیه اطلس فرهنگی شهر همدان تاکید کرد و گفت: متاسفانه در حوزه فرهنگی گسسته عمل شده و کار پیوسته انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کاووسی امید ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان که با حضور رؤسای کمیسیون فرهنگی ادوار گذشته شورا برگزار شد، افزو د: باید برای تهیه اطلس فرهنگی همدان GIS تمامی مکان ها و مراکز فرهنگ شهر را داشته باشیم که در این راستا تمامی دستگاه های مرتبط برای همکاری اعلام آمادگی کرده اند.

کاوسی امید اضافه کرد: در برنامه ریزی های کمیسیون فرهنگی برگزاری جلساتی با حضور رؤسای کمیسیون فرهنگی دوره های گذشته شورا مدنظر است که این برنامه سرلوحه کار ما قرار گرفته است.

کاوسی امید بهره گیری از نظرات بزرگان و فرهیختگان را بهترین راهبرد و مسیر برای اجرای برنامه ها و تحقق اهداف در حوزه فرهنگی برشمرد و یادآور شد: بهره گیری از تجربیات بازنشستگان و نخبگان می تواند ما را در رسیدن به چشم انداز و اهداف کمک کند.

وی با بیان اینکه مباحث و برنامه های فرهنگی زمان بر بوده و نتایج آن در بلند مدت مشخص می شود افزود: در حوزه فرهنگی اگر مقطعی فکر کنیم نتیجه ای در این حوزه حاصل نخواهد شد و لازم است سیاست گذاری ها کمترین تغییر را داشته باشند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نظرات نخبگان در تهیه اطلس فرهنگی شهر همدان

استفاده از نظرات نخبگان در تهیه اطلس فرهنگی شهر همدان