مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-24اقتصادي

جمع آوری صدقات در قزوین الکترونیکی شد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: استان قزوین به عنوان پایلوت اجرای این طرح در کشور انتخاب شده و در حال حاضر همکاران جمع آوری صدقات در استان قزوین به دستگاه کارت خوان سیار اندرویدی مجهز شده اند.

- ایسنا/قزوین معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: استان قزوین به عنوان پایلوت اجرای این طرح در کشور انتخاب شده و در حال حاضر همکاران جمع آوری صدقات در استان قزوین به دستگاه کارت خوان سیار اندرویدی مجهز شده اند.

فرزاد فرهادی در نشست خبری که صبح امروز 3 آذر در کمیته امداد استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: کمیته امداد همواره به دنبال ارتقای خدمات است از همین روی به منظور استفاده از فناوری های روز رویکرد جدید صندوق صدقات در قزوین الکترونیکی شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا مردم ترجیح می دهند که صدقات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند و کمتر با پول در ارتباط باشند، اگرچه برخی از مردم همچنان معتقد هستند که صدقه باید به صورت دستی و روزانه در صندوق صدقات واریز شود بنابراین تلاش کردیم خدمات در حوزه صندوق صدقات را به صورت متنوع ارائه می دهیم تا افراد با توجه به تمایل خود نوع پرداخت صدقات را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری صدقات در قزوین الکترونیکی شد

جمع آوری صدقات در قزوین الکترونیکی شد