مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-24اقتصادي

چرا استقبال از کتاب های روانشناسی بیشتر شده؟


دو سه روز پیش بود که آمار کلی فروش طرح پاییزه کتاب اعلام شد و براساس آن میزان فروش کتاب ها نسبت به سال 97 و 98 افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمهدی موسوی تبار در ادامه یادداشت خود در روزنامه فرهیختگان نوشت: این افزایش خرید کتاب دلایل متعددی می تواند داشته باشد؛ از حضور پررنگ خرید غیرحضوری تا حتی وضعیت جامعه نسبت به همین روزها در سال گذشته.

هرکدام از کتابفروشی ها چند پیک موتوری را آماده نگه داشته بودند تا سریع و سالم، کتاب های سفارش شده را به دست خریدار برسانند و خریدهای آنلاین هم شیوه دیگری از مشارکت مردم در این طرح بود.

با اینکه کتاب های پرفروش اعلام نشده اما بررسی ها نشان می دهد اقبال عمومی نسبت به کتاب های روانشناسی بعد از رمان و داستان بیشتر بوده است.

کتاب های روانشناسی البته پیش از کرونا هم طرفداران خودش را داشته است و هرازگاهی بعضی از این کتاب ها در فهرست سه کتاب پرفروش سال هم بوده اند.

برخی برای کتاب های روانشناسی دسته بندی های مختلفی لحاظ کرده اند اما می توان این کتاب ها را به سه دسته کلی تقسیم کرد؛ گروه اول کتاب های تخصصی معتبری هستند که ویژه دانشجویان و استادان روانشناسی اند و حسابشان از کتاب های دیگر جداست و مخاطبان خاص خودش را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا استقبال از کتاب های روانشناسی بیشتر شده؟

چرا استقبال از کتاب های روانشناسی بیشتر شده؟