مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:202020-11-24اقتصادي

برخورد شدید با سودجویان در بازار زنجان/پرونده نانوایی های متخلف امنیتی می شود


برخورد شدید و بدون اغماض با سودجویان بازار صورت خواهد گرفت و در این راستا با احدی تعارف نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان با انتقاد از رفتار برخی از اصناف بخصوص صنف نانوایان، تاکید کرد: در صورت تداوم سودجویی و تلاش برای التهاب آفرینی برخی از اعضای اصناف استان با آنها برخورد شدید صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برخی از رؤسای اصناف با بیان مطلب غیرواقع در فضای مجازی اقدام به التهاب آفزینی در جامعه، افزود: هیچ مسامحه ای با تخطی کنندگان از نرخ های مصوب کالاها در این استان وجود نخواهد داشت و با متخلفان برخورد می شود.

استاندار زنجان با انتقاد از رفتار غیراخلاقی و سودجویانه برخی نانوایی های استان زنجان در زمینه التهاب آفرینی در جامعه و امتناع از پخت نان به بهانه نبود آرد، گفت: مسئولان ذیربط استانی طی 48 ساعت نیاز آرد نانوایی ها را احصا، در صورت مشکلات احتمالی، آرد مورد نیاز نانوایی ها تأمین و سوء استفاده کنندگان را شناسایی و به نهادهای امنیتی معرفی کنند.

شناسایی نانوایانی که به جای نان، شایعه درست می کنند حقیقی با تاکید بر اینکه هر نانوایی که به شایعه دست می زند باید شناسایی شود، افزود: دولت با سوبسید آرد را در اختیار نانواها قرار می دهد تا تبدیل به نان شده و در سفره مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شدید با سودجویان در بازار زنجان/پرونده نانوایی های متخلف امنیتی می شود

برخورد شدید با سودجویان در بازار زنجان/پرونده نانوایی های متخلف امنیتی می شود