مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-24اقتصادي

مخالفت شورا با افزایش محدوده بیرجند/امکان جمعیت پذیری هنوز وجود دارد


رییس شورای شهر بیرجند با اشاره به مخالفت اعضای شورای شهر با افزایش محدوده شهر بیرجند گفت: بیرجند هنوز امکان جمعیت پذیری را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم تقی زاده ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: وضعیت جمعیت پذیری بیرجند با توجه به محدوده هایی که در سال های گذشته به آن افزوده شده، هنوز به حد نصاب تعریف شده نرسیده رسیده است.

رییس شورای شهر بیرجند بیان کرد: به عنوان مثال در سال 91 که مهرشهر به محدوده شهر بیرجند افزوده شد برای آن پیش بینی جمعیتی در حدود 46 هزار و 200 نفر شده بود ولی در حال حاضر در همان منطقه ظرفیت باقیمانده زیادی برای پذیرش جمعیت داریم.

تقی زاده ادامه داد: در اراضی زعفرانیه شهر بیرجند نیز پذیرش ظرفیتی در حدود 43 هزار نفر پیش بینی شده است که ظرفیت باقیمانده در آن منطقه نیز هنوز زیاد است و فقط در شهرک امام علی (ع) دو هزار نفر ساکن شده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته از اراضی معصومیه، بخش هایی از دشت علی آباد به محدوده بیرجند الحاق شد، افزود: همچنین سایت اداری در سال 84 به مساحت 100 هکتار به محدوده بیرجند افزوده و برای آن پیش بینی جمعیتی 10 هزار نفر شد.

رییس شورای شهر بیرجند گفت: با توجه به این شرایط می بینیم بخش های زیادی که در سال های 84-85 به محدوده شهر بیرجند افزوده شده هنوز به اندازه پیش بینی شده بارگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شورا با افزایش محدوده بیرجند/امکان جمعیت پذیری هنوز وجود دارد

مخالفت شورا با افزایش محدوده بیرجند/امکان جمعیت پذیری هنوز وجود دارد