مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-24اجتماعي

همبستگی ملی برای غلبه بر کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدت زمانی طولانی است که بیماری کرونا سایه شوم خود را بر سراسر پهنه هستی و خصوصا کشور عزیزمان گسترانده است و متاسفانه روزانه سبب فوت بسیاری از شهروندان عزیزمان و به ویژه در شهر تهران می شود.

- سردار سرتیپ حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در یادداشتی به لزوم همبستگی ملی برای غلبه بر کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مدت زمانی طولانی است که بیماری کرونا سایه شوم خود را بر سراسر پهنه هستی و خصوصا کشور عزیزمان گسترانده است و متاسفانه روزانه سبب فوت بسیاری از شهروندان عزیزمان و به ویژه در شهر تهران می شود.

همچنین با شروع فصل سرد و به دنبال آن شیوع بیماری های فصلی از جمله انواع سرماخوردگی ها و حساسیت های فصلی، وضع پیچیده تر و دشوارتر گشته و تقارن شیوع ویروس کرونا با بیماری های فصلی، چالش ها و پیامد های جدیدی را برای مردم عزیز و خصوصا کادر درمانی کشور پدید آورده است.

طولانی شدن وضعیت موجود در کشور و جهش ویروس کرونا و تبدیل آن از اپیدمی به پاندمی نیز برمشکلات افزوده، به طوری که متاسفانه به دلیل طولانی شدن دوره بیماری شاهد روند عادی سازی شرایط از جانب برخی از مردم و در مقابل آن، به دلیل سهل انگاری ها و عدم توجه کافی به دستورالعمل ها شاهد روند صعودی آمار مبتلایان و بیماران و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی ملی برای غلبه بر کرونا

همبستگی ملی برای غلبه بر کرونا