مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-24سياسي

اولین واکنش معاون مستعفی وزارت بهداشت به انتقادات


رضا ملک زاده معاون مستعفی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در اولین واکنش خود به انتقادات اخیر اعلام کرد که در حضور روحانی با ایمنی دسته جمعی برای مقابله با کرونا مخالفت کرده است و داروهای مورد استفاده برای این بیماری هم استاندارد بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رضا ملک زاده در پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی بسیج دانشگاه های علوم پزشکی کشور درخصوص عملکرد خود، توضیحاتی ارائه کرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت طرح کردن نظریه ایمنی گله ای و ابتلای 25 میلیون ایرانی به کرونا که توسط ریاست جمهور مطرح شد نوشته است: جناب رییس جمهور فقط دو بار از اینجانب برای شرکت و سخنرانی در ستاد کرونا دعوت به عمل آوردند که متن کامل سخنرانی من موجود است و در هر دو سخنرانی ضمن توضیح مفهوم ایمنی جمعی، به طور کامل با آن مخالفت و توصیه کرده ام که باید پیشگیری برنامه اصلی باشد.

چرا که منتظر ایمنی جمعی ماندن اقدامی خلاف اخلاق پزشکی است و پیشنهاد اینجانب برقراری فوری جریمه برای افرادی که ماسک نمی زنند و تجمعات تشکیل می دهند بود.

اینکه اینجانب توصیه به ایمنی دسته جمعی کرده باشم واقعا یک تهمت آشکار است اینکه اینجانب توصیه به ایمنی دسته جمعی کرده باشم واقعا یک تهمت آشکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش معاون مستعفی وزارت بهداشت به انتقادات

اولین واکنش معاون مستعفی وزارت بهداشت به انتقادات