مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-24سياسي

آغاز طرح کنترل محله محور در خرم آباد


فرماندار خرم آباد از آغاز طرح کنترل محله محور بیماری کرونا با عنوان طرح شهید سلیمانی به صورت پایلوت و آزمایشی در مرکز جامع سلامت سمیه در منطقه علوی خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد از آغاز طرح کنترل محله محور بیماری کرونا با عنوان طرح شهید سلیمانی به صورت پایلوت و آزمایشی در مرکز جامع سلامت سمیه در منطقه علوی خبر داد.

جعفر طولابی روز سه شنبه چهارم آذر در مراسم آغاز اجرای این طرح افزود: این طرح مهمترین بخش از طرح جامع مدیریت بیماری کرونا مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است که تحت عنوان طرح شهید سلیمانی به شیوه محله محور و خانوار محور اجرا می شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح شهر در قالب محلات مختلف بلوک بندی شده و تمام اعضا خانواده های آسیب پذیر و مبتلا در محلات تحت نظر و مراقبت قرار می گیرند و افراد آسیب پذیر و کسانی که بیماری زمینه ای دارند و حتی کسانی که تست کرونای آنها مثبت شده است تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

طولابی خاطرنشان کرد: این طرح در کل کشور اجرا خواهدشد و در سطح استان ما هم مقدمات آن فراهم شده است که در ساختار اجرای آن استاندار به عنوان فرمانده قرارگاه، دانشگاه علوم پزشکی جانشین و فرمانده سپاه استان نیز به عنوان فرمانده عملیات و با مشارکت جمعیت هلال احمر ودر شهرستانها هم با همین ساختار متناظر تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح کنترل محله محور در خرم آباد

آغاز طرح کنترل محله محور در خرم آباد