مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-24اقتصادي

تردد تهرانی ها چقدر کم شد؟


رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران درباره وضعیت تردد درون شهری در 24 ساعت گذشته گفت: میانگین کاهش تردد درون شهری براساس آمار پلیس راهور بیش از 59 درصد در ساعات روز و 70 درصد در ساعات 21 تا 4 صبح بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران امروز در حاشیه مراسم انعقاد تفاهمنامه ستاد کرونا و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد تردد در اتوبان تهران شمال کاهش داشت و در اتوبان تهران - قم و مواصلات جنوبی شهر تهران این میزان به 70 درصد رسیده است.

زالی ادامه داد: هرچه از روز شنبه اول آذر (اولین روز اعمال محدودیت) جلوتر می‌رویم، با کمک و تلاش نیروی انتظامی نظارت‌های مناسب‌تر و پیوسته بر نحوه اجزای این محدودیت‌ها اعمال می‌شود و شرایط مطلوب‌تری را مشاهده می‌کنیم.

البته الان خیلی زود است که تاثیر تغییرات آماری (آمار ابتلا و فوتی‌ها) را با احتساب اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای بیان کنیم.

رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران اظهار کرد: تغییر در آمار مرگ و میر براثر هرگونه مداخلات مدنی و اجتماعی برای کاهش یا افزایش مرگ و میر 30 تا 40 روز زمان می‌برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد تهرانی ها چقدر کم شد؟

تردد تهرانی ها چقدر کم شد؟