مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:502020-11-24ورزشي

تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران در بندر انزلی اردو زد


اردوی تیم ملی قایقرانی ایران با هفت قایقران مرد و هشت قایقران زن در بندرانزلی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا است.

ایرج اقلیمی افزود: آخرین اردوی تیم ملی در اسفندماه سال گذشته در تهران برگزار شده بود و پس از آن قایقرانان به دلیل شرایط موجود در شهرهای خود و زیر نظر مربیانشان تمرین می کردند.

وی ادامه داد: این اردو جهت آمادگی قایقرانان برای حضور مقتدرانه در رقابت های انتخابی المپیک در اسفندماه سال جاری در تایلند برگزار شده و تمام تلاشمان این است که بچه ها سهمیه المپیک را از آن خود کنند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام با بیان اینکه رقابت های انتخابی المپیک در 12 ماده کایاک و کانو برای آقایان و بانوان برگزار می شود، تاکید کرد: با وجود اینکه شرایط کرونایی تأثیر خود را بر تمرینات و میزان آمادگی قایقرانان گذاشته اما بچه ها انگیزه خوبی برای حضور در این رقابت ها و کسب سهمیه المپیک برای کشور دارند.

اقلیمی همچنین اضافه کرد: ورزشکاران حاضر در این اردو در رقابت های قهرمانی کشوری قایقرانی مهرماه امسال و توسط کمیته فنی فدراسیون انتخاب شده و به این اردو راه یافته اند.

قایقرانان را به بالاترین سطح آمادگی می رسانیم سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان نیز در گفتگو با و با حضور هشت قایقران زن در انزلی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران در بندر انزلی اردو زد

تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران در بندر انزلی اردو زد