مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-25اقتصادي

بررسی و تعیین تکلیف 151 پرونده ارزی در آذربایجان غربی طی امسال


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای رسیدگی و پایش واحدهای دریافت کننده ارز دولتی در استان از ابتدای سال جاری تا 30 مهر ماه امسال 151 فقره پرونده ارزی که از طریق بانک مرکزی دریافت شده بودند مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

- غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای رسیدگی و پایش واحدهای دریافت کننده ارز دولتی در استان از ابتدای سال جاری تا 30 مهر ماه 151 فقره پرونده ارزی که از طریق بانک مرکزی دریافت شده بودند مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و رسیدگی به پرونده های فوق 13 فقره منجر به تشکیل پرونده با عنوان تخلف عدم اجرای تعهدات به ارزش بیش از 294 میلیارد ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده در حوزه گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، برنج خارجی، روغن نباتی و لبنیات 25 هزار و 55 مورد بازرسی صورت گرفت که 808 مورد از بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 71 میلیارد و 256 میلیون ریال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی به عملکرد حوزه مبارزه با قاچاق ارز و کالا اشاره کرد و گفت: در 7 ماه نخست سال جاری 5 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و تعیین تکلیف 151 پرونده ارزی در آذربایجان غربی طی امسال

بررسی و تعیین تکلیف 151 پرونده ارزی در آذربایجان غربی طی امسال