مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-25سياسي

«یگان ویژه» نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان، روسای یگان های ویژه ناجا ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: - فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: مردم از یگان ویژه به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند؛ از این رو باید در تمامی زمینه ها، دانش و تخصص خود را بیش از پیش تقویت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان، روسای یگان های ویژه ناجا ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هرچه سطح دانش و آگاهی کارکنان همراه با اخلاق حرفه ای ارتقاء یابد، به تبع در مقابله با آسیب های اجتماعی کارآمدتر و در نتیجه باعث بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایت مندی مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان همیشه با تهدیدات و توطئه های مختلف وارد صحنه می شوند؛ بر این اساس در انجام ماموریت ها باید هوشیار بود و غفلت در این خصوص از هیچ کس قابل قبول نیست و همواره بصیرت و دشمن شناسی باید سرلوحه کار ها قرار گیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقای توان عملیاتی در یگان های ویژه ناجا، تصریح کرد: مردم از یگان ویژه به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند، از این رو یگان ویژه باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یگان ویژه» نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور

«یگان ویژه» نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور