مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-25سياسي

کمیته نظارت بر اصناف در فرمانداری هشترود تشکیل شد


معاون امنیتی و اجتماعی فرماندار هشترود گفت: کمیته نظارت بر اصناف در فرمانداری تشکیل شده و با شعار هر شهروند یک ناظر در جهت نظارت بیشتر بر اصناف کار خود را شروع کرده است.

-   اکبر انبارته در نشست خبری با بیان این که سوء مدیریت ها و بی توجهی به هشترود باعث شده تا اداره غله این شهرستان در روستای قویون قشلاقی بماند، اظهار کرد: اداره کل غله استان، به بهانه های واهی برای هشترود مشکل تراشی کرده و مراجعه کنندگان به این اداره را با زحمت روبرو می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد: اداره صمت و سایر ادارات باید به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشند و در راستای حل مشکلات مردم بکوشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: اطلاع رسانی قیمت ها به مردم، ایجاد فضای آکواریومی در بین مردم و نظارت مستمر بر اصناف باید در دستور اداره صمت قرار گیرد تا اهالی شهرستان از گرانفروشی در مضیقه نمانند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز در این جلسه گفت: اطلاع دقیق از قیمت کالاها به خصوص کالاهای اساسی و روزمره، حق مردم است، از این رو پرسنل اداره با بازرسی های مستمر از اصناف، قیمت ها را کنترل کرده و مانع گرانفروشی می شوند.

بهروز عبدلی اظهار کرد: اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و از دستورات ستاد مبارزه با کرونا تخطی کنند، پلمب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته نظارت بر اصناف در فرمانداری هشترود تشکیل شد

کمیته نظارت بر اصناف در فرمانداری هشترود تشکیل شد