مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-25اقتصادي

ساماندهی بازار مرغ اصفهان با افزایش تولیدات و واردات


معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: علاوه بر تولید مرغ در استان اصفهان از استانهای دیگر هم مرغ وارد می کنیم تا در آینده نزدیک قیمت مرغ متعادل شود.

- سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازار ملتهب مرغ در اصفهان اظهار داشت: علت اصلی افزایش قیمت مرغ در اصفهان، کاهش تولید در اواخر مهرماه در کشور است که در راستای مدیریت این شرایط، به اندازه کشش بازار، مرغ های منجمد عرضه شده است.

وی افزود: مرغ های منجمد در بهار امسال توسط شرکت پشتیبانی امور دام خریداری و با بهترین کیفیت منجمد شد و هم اکنون به بازار اصفهان عرضه شده است تا اندکی از التهاب بازار کاسته شود.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مساله جوجه ریزی در استان اصفهان حل شده است، تصریح کرد: از جوجه ریزی تا عرضه مرغ 45 روز زمان می برد؛ بر این اساس علاوه بر تولید مرغ در اصفهان از استان های دیگر نیز مرغ وارد می کنیم تا در آینده نزدیک قیمتها متعادل شود.

قاضی عسگر با اشاره به همکاری فروشگاه های بزرگ در اصفهان با شرکت پشتیبانی امور دام در راستای توزیع مرغ منجمد گفت: از آنجایی که قیمت عرضه شده به مشتری با سود اندکی همراه است پاره ای مسائل در جذب مرغ های منجمد شده در اصفهان ایجاد شده که این موضوع پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بازار مرغ اصفهان با افزایش تولیدات و واردات

ساماندهی بازار مرغ اصفهان با افزایش تولیدات و واردات