امکان فعالیت کسب و کارهای بومی و محلی در دیجی کالاامکان فروش آنلاین کالا برای کسبوکارهای بومی و محلی، در پلتفرم مارکتپِلِیس دیجیکالا فراهم شد. دیجیکالا در تازهترین اقدام خود، با هدف شناسایی و بهرهبرداری از ظرفیتهای موجود در نواحی روستایی و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالتمحور روستاها، پروژه کارآفرینی بومی را برای حمایت از کسبوکارهای بومی و محلی و با مشارکت نهادهای عمومی و ارگانهای کشوری در دستور کار خود قرار داده است. هدف از این همکاری و مشارکت، تلاش برای محرومیتزدایی، تسهیل اشتغالزایی و ایجاد جریان درآمدی پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی از طریق گسترش تجارت الکترونیک است. به این ترتیب بالغ بر 200 کسبوکار بومی از دورترین روستاها در بیش از 20 استان کشور، با پیوستن به جمع فروشندگان مارکتپِلِیس دیجیکالا در فاز نخست این پروژه، میتوانند بیش از 1000 نوع محصول بومی و محلی خود را در بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه بهطور مستقیم عرضه کنند که این عدد با اضافه شدن فروشندگان بومی جدید، افزایش پیدا میکند. دیجیکالا امکان عرضه محصولات بومی روستاییان را در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود در حالی فراهم کرده که بحران ناشی از بیماری کرونا بسیاری از کسبوکارها را با مشکل مواجه کرده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |