مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-25سياسي

صباغیان: گوسفند در مرزهای جنوبی و غربی قاچاق می شود


نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت که امروز مردم به خصوص اقشار ضعیف با چشمان اشکبار گرانی ها را تحمل می کنند بعد در این شرایط به راحتی گوسفند در مرزهای جنوبی و غربی قاچاق شده و گوشت هم گرانتر می شود.

- نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت که امروز مردم به خصوص اقشار ضعیف با چشمان اشکبار گرانی ها را تحمل می کنند بعد در این شرایط به راحتی گوسفند در مرزهای جنوبی و غربی قاچاق شده و گوشت هم گرانتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز( چهارشنبه) در تذکری به رییس جمهور و وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در این موضوع که امریکا و اروپا با اعمال تحریم تمام تلاششان را برای تحت فشار قرار دادن کشور قرار داده و دولت تحت فشار است، حرفی نیست .

همچنین همه می پذیریم درآمدها در حوزه نفتی کاهش یافته و محدودیت هایی وجود دارد اما مسوولان دولتی هم بپذیرند که ایران دارای ثروت و منابع غنی و همسایه های متعدد است؛ پس می توان با برنامه ریزی فشار بر مردم را کمتر کرد.

وی افزود: امروز مردم به خصوص اقشار ضعیف با چشمان اشکبار گرانی ها را تحمل می کنند بعد در این شرایط به راحتی گوسفند در مرزهای جنوبی و غربی قاچاق شده و گوشت هم گرانتر میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: گوسفند در مرزهای جنوبی و غربی قاچاق می شود

صباغیان: گوسفند در مرزهای جنوبی و غربی قاچاق می شود