مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-25اقتصادي

تسهیلات خرید زیلو مژدگانی صندوق کارآفرینی یزد به زیلوبافان


مدیر عامل صندوق کارآفرینی استان یزد در سالروز جهانی شدن شهر میبد به عنوان شهرجهانی زیلو، ارائه تسهیلاتی برای حمایت از خرید زیلو را نوید داد.

- "تسهیلات خرید زیلو" مژدگانی صندوق کارآفرینی یزد به زیلوبافان ایسنا/یزد مدیر عامل صندوق کارآفرینی استان یزد در سالروز جهانی شدن شهر میبد به عنوان شهرجهانی زیلو، ارائه تسهیلاتی برای حمایت از خرید زیلو را نوید داد.

امین خوش قامت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر، رکود بازار فروش خصوصاً در شرایط کرونا را یکی از مشکلات و دغدغه های زیلوبافان دانست و گفت: صندوق کارآفرینی در خصوص حمایت از بازار دست بافته زیلو در دو حوزه متقاضیان و فروشندگان، تسهیلاتی تا سقف پنج میلیون تومان به خریداران ارائه می‎دهد.

وی با بیان این که این تسهیلات در قالب کارت خرید طراحی شده است، گفت: به منظور قطعی شدن استفاده از این هزینه برای خرید و جلوگیری از هر نوع انحراف، مبلغ تسهیلات به حساب متقاضی واریز نمی‎شود بلکه این هزینه در وجه کارگاه زیلو یا با ارائه فیلترهایی مشخص مانند استفاده تنها از طریق دستگاه پوز صندوق زیلوبافی قابل استفاده قرار خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به نهایی شدن این تسهیلات تا دی ماه امسال، تصریح کرد: پس از اطلاع رسانی، همه افراد با شرایط محدود مانند در نظر گرفتن سن و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات خرید زیلو مژدگانی صندوق کارآفرینی یزد به زیلوبافان

تسهیلات خرید زیلو مژدگانی صندوق کارآفرینی یزد به زیلوبافان