مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-25سياسي

حذف فرماندهان موثر سیاستی برای تضعیف حشدالشعبی


گروه مقاومت و حشد الشعبی مانع بزرگی برای رسیدن دشمن به اهدافش محسوب می شوند به همین دلیل دشمن تلاش می کند نسبت به تضعیف مقاومت اسلامی و حشد الشعبی اقدام کند و سعی دارد فرماندهان مهم و تاثیرگذار حشد الشعبی را که در دفاع .

- خبرگزاری فارس_سمانه سادات فقیه سبزواری: فرمانده عملیات آزاد سازی شهر آمرلی و از همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی است و نه تنها در عراق در مقابل داعش جنگیده است بلکه در سوریه نیز برای دفاع از حریم حرم زینبی همراه همرزمانش دست به اسلحه شدند تا سایه دشمن را از سر مردم بی دفاع کم کنند.

نامش سید حامد جزائری است و لباس روحانیت برتن دارد و در کارنامه رزمش عنوان یکی از فرماندهان حشد الشعبی به عنوان نشان افتخاری می درخشد و اقتدارش موجب شده تا با زیرکی نقشه های دشمن را خنثی و عملیات های نظامی را تا پیروزی نهایی ادامه بدهد.

حضور این فرمانده نظامی عراقی در قم شرایطی را فراهم کرد تا خبرنگار خبرگزاری فارس در ارتباط با شرایط حاکم بر وضعیت منطقه و نقش مقاومت با وی گفت و گویی داشته باشد.

  آقای جزایری از حضورتان در جنگ های عراق و سوریه بگویید؟ سال های سال است که به عنوان مبارز پا به میدان گذاشتم و پیش از اینکه جنگی در عراق بوجود بیاید در جنگ سوریه به صورت فیزیکی حضور داشتم ودر تمام عملیات هایی که در شهرهای گوناگون از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف فرماندهان موثر سیاستی برای تضعیف حشدالشعبی

حذف فرماندهان موثر سیاستی برای تضعیف حشدالشعبی