مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-25سياسي

2 شهید گمنام دفاع مقدس در رامسر آرام می گیرند


مدیرکف حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: به زودی دو شهید والامقام و گمنام دفاع مقدس در شهرستان رامسر واقع در غرب استان آرام می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که در اردوگاه شهدای هفت تیر شهرستان رامسر برگزار شد گفت: مکتب شهید سلیمانی پاسداری از اسلام، قرآن، تفکر، راه عاشورایی و اندیشه های امام راحل است زیرا بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است که در آن واحدهای درسی مقاومت؛ ایثار و شجاعت تعلیم داده می شود.

سردار ملکی با بیان اینکه دو شهید گمنام در رامسر خاکسپاری می شوند که این شهدای گمنام سبب برکت و خیر هستند، خاطرنشان کرد: نقش رامسر در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بوده و از سال 59 تا 63 این شهر منطقه جنگی و عملیاتی بود و نیروهای انقلابی با دشمنان می جنگیدند و کلی شهید دادیم.

سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر نیز گفت: وجود سرمایه های انسانی، خانواده های معظم شهدا، نخبگان ظرفیت بزرگی در شهرستان رامسر به وجود آورده است.

وی افزود: تنوع در مجموعه شهدای انقلاب، ترور و منافقین، مدافع حرم، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای منا، شهدای مدافع وطن امنیت نیروی انتظامی و ارتش مجموعه ارزشمندی شکل داده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهید گمنام دفاع مقدس در رامسر آرام می گیرند

2 شهید گمنام دفاع مقدس در رامسر آرام می گیرند