مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-25سياسي

برگزاری گنگره شهدا نیازمند کمک بین بخشی است


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسترسازی ها برای برگزاری هر چه بهتر گنگره ملی شهدای استان زنجان طی سال آینده در حال انجام است.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسترسازی ها برای برگزاری هر چه بهتر گنگره ملی شهدای استان زنجان طی سال آینده در حال انجام است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی صبح امروز (5 آذرماه) در مراسم گلنگ زنی 50 واحد مسکونی برای بسیجیان معسر استان، با اشاره به بسترسازی هایی که برای برگزاری گنگره شهدای ملی استان طی سال آینده در حال انجام است، اظهار کرد: رزمندگان معسر که فاقد مسکن هستند در استان شناسایی شده و با هماهنگی های که انجام شده است، امروز به صورت نمادین در سراسر کشور مراسم گلنگ زنی احداث این خانه ها، برگزار می شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: کمیته های 9 گانه برای مشارکت نهادها و دستگاه های اجرایی استان جهت کمک به نیازمندان تشکیل شده است که از جمله این کمیته ها، آزادسازی زندانیان، تامین مسکن برای نیازمندان، کمیته دانش آموزی و کمیته بسته های معیشتی بهداشتی و .

است.

طهماسبی ادامه داد: در حوزه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان، به زوج های نیازمند استان 260 سری جهیزیه در روزهای آینده تحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گنگره شهدا نیازمند کمک بین بخشی است

برگزاری گنگره شهدا نیازمند کمک بین بخشی است