مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-25حوادث

44 مورد گزارش گاز گرفتگی با منواکسیدکربن در کهگیلویه و بویراحمد/ فوت 2 نفر


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هشت ماهه امسال 44 نفر در استان دچار گازگرفتگی با منواکسید کربن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محسن جلیل گفت: همه ساله با فرا رسیدن فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی شاهد حوادث ناگوار مسمومیت با گاز منواکسید کربن به دلیل عدم رعایت هشدارهای ایمنی و سهل انگاری ها هستیم.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسمومیت با گاز منواکسید کربن را به مرگ خاموش تشبیه کرده اند، افزود: علائم و نشانه های مسمومیت با گاز منواکسید کربن می تواند به شکل متفاوتی در افراد ظاهر شود، افراد که به گاز منواکسید کربن مسموم شوند دارای علائمی شبیه سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب، وزوو گوش و خواب آلودگی، تهوع و استفراغ، کاهش سطح هوشیاری، تپش قلب، آسیب های دائمی به سیستم عصبی، کما ئر نهایت مرگ رخ می دهد.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه سال جاری 44 کهگیلویه و بویراحمدی دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده و دو نفر جان خود را از دست داده اند، افزود: طی سال گذشته تعداد 282 نفر مسمومیت با گاز منوکسید کربن گزارش شد که متاسفانه 11 نفر در این بین جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 مورد گزارش گاز گرفتگی با منواکسیدکربن در کهگیلویه و بویراحمد/ فوت 2 نفر

44 مورد گزارش گاز گرفتگی با منواکسیدکربن در کهگیلویه و بویراحمد/ فوت 2 نفر