مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-25ورزشي

اجمالی/درخواست مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان


درخواست کردیم یک روز بازی به تعویق بیفتد تا بچه ها بتوانند ریکاوری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با توجه به این که یک روز در هفته قبل به تعویق افتاد یک نامه نگاری با سازمان لیگ داشتیم و درخواست کردیم به خاطر اتفاقاتی که افتاده بود که در فوتبال ما نادر است درخواست کردیم یک روز بازی به تعویق بیفتد تا بچه ها بتوانند ریکاوری انجام دهند.

سرمربی شهرخودرو افزود: ولی متاسفانه این همکاری صورت نگرفت و ما تایم مناسبی که بچه ها بتوانند تمرین مناسب شرایط بازی را انجام دهند را نداشتیم.

وی ادامه داد: فردا با یک تیم خیلی خوب بازی داریم تیمی که مردمی و پرطرفدار است که کادر بندی خوب و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد،  خودم را آماده نبرد با  سرسخت صنعت نفت ابادان داریم سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم ما مسلما امتیاز این بازی به شدت نیازمندیم خدا شکر بازیکنان شرایط خوبی را دارند و امیدوارم بتوانیم این سه امتیاز حساس را به دست آوریم.

رحمتی در خصوص وضعیت زمین تمرینی این تیم در مشهد عنوان کرد: باید از مجموعه شهر خود را تشکر کنم که زحمت فراهم کردن شرایط در زمین شماره دو امام رضا را فراهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/درخواست مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان

اجمالی/درخواست مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان