مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-25سياسي

مجلس، دولت و همه دستگاه ها باید برای معیشت مردم تلاش کنند


نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، دولت و همه دستگاه ها باید در ارتباط با موضوع معیشت مردم حرکت کنند.

- فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت، اظهار کرد: نمایندگان از جنس مردم هستند و با مشکلات و کاستی های زندگی مردم آشنایی دارند، به همین دلیل آگاهی هایی که نسبت به مردم دارند طرحی را نمایندگان مجلس دنبال کردند تا حداقل معیشت و کمک هایی به مردم انجام بگیرد تا بتوانند خودشان از این سختی عبور دهند.

وی با بیان اینکه این امر مهم مصوبه دارد و قانون می خواهد تا تصویب شود، گفت: قبل از آن کارشناسی و جلسات هم اندیشی در این خصوص برگزار خواهد شد و پس از مطالعات دقیق و تأمین منابع در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً مجلس، دولت و همه دستگاه ها باید در ارتباط با موضوع معیشت مردم حرکت کنند و با توجه به اینکه تحریم و در کشور ایجاد کند، مجلس هم با یک شور و حال دیگری آمد و کار را دنبال می کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: از مردم عزیز می خواهم در انتخابات آینده با مطالعات عمیق تر داشته باشند چرا که باید کار را به کاردان سپرد تا بتواند مسائل و مشکلات مردم را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس، دولت و همه دستگاه ها باید برای معیشت مردم تلاش کنند

مجلس، دولت و همه دستگاه ها باید برای معیشت مردم تلاش کنند