مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-25فرهنگي

قدردانی جشنواره فیلم «مقاومت» از تولید 300 مستند مدافعان حرم


لوح تقدیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» به پاس تولید و شرکت بیش از 300 اثر مستند درباره زندگی شهدای مدافع حرم و مقاومت به مرکز سیمای استان های رسانه ملی اهدا شد.

- لوح تقدیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به پاس تولید و شرکت بیش از 300 اثر مستند درباره زندگی شهدای مدافع حرم و مقاومت به مرکز سیمای استان های رسانه ملی اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیری به رییس مرکز سیمای استان های رسانه ملی از ساخت 300 مستند در حوزه مقاومت و مدافعان حرم توسط مراکز استانی قدردانی کردند.

در لوح تقدیر مهدی عظیمی میرآبادی به سید عباس فاطمی آمده است: هنر ودیعه ای الهی است، آنگاه که با تعهد می آمیز و رنگی آسمانی می گیرد جاودان و ماندگار می شود.

شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت افتخار دارد به پاس تلاش های سازنده و اثرگذار آن مرکز در تولید و تهیه بیش از سیصد فیلم مستند در حوزه مقاومت و مدافعان حرم، این لوح را تقدیم نماید.

در ادامه آمده است: به یقین ثبت خاطره رشادت های فرزندان این سرزمین از مجاهدت هایی است که به یادگار خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی جشنواره فیلم «مقاومت» از تولید 300 مستند مدافعان حرم

قدردانی جشنواره فیلم «مقاومت» از تولید 300 مستند مدافعان حرم