مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-25فرهنگي

منتخبین جشنواره فیلم مقاومت در شهرکرد تجلیل شدند


دبیرشانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت چهارمحال و بختیاری گفت: چهار اثر «دا»، «انتقام سخت»، «مرز» و «به آن قاب سوگند» در مرحله استانی جشنواره برگزیده و به مرحله ملی راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جمال الدین خدابخشی در اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که ظهر امروز برگزار شد، گفت: طبق جلسات و برنامه ریزی های انجام شده اختتامیه مفصل و با شکوهی با چندین زمان پیشنهادی تدارک دیده شده بود اما به دلیل شرایط کرونا یی تاریخ های اعلام شده تغییر و با در نظر گرفتن  شرایط قرمز استان در وضعیت کرونا این جلسه با محدودیت های خاص برگزار شد.

راه یابی 50 اثر به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بخش فیلم سازان بسیجی استان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بخش فیلم سازان بسیجی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این جشنواره دارای 6 بخش فیلم بلند، فیلم کوتاه، نماهنگ، مستند، فیلمنامه و پویانمایی برگزار شد، ادامه داد: متاسفانه در دو بخش فیلم بلند و پویانمایی آثار ارسالی در استان به حد نساب نرسید و تنها 50 اثر در چهار بخش دیگر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

خدابخشی با بیان اینکه بخش فیلمسازان استانی اولین سال است که در این جشنواره برگزار می شود، بیان کرد: به علت اضافه شدن این بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین جشنواره فیلم مقاومت در شهرکرد تجلیل شدند

منتخبین جشنواره فیلم مقاومت در شهرکرد تجلیل شدند