مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-25اجتماعي

فعالیت 520 نفر در عملیات طرح زمستانی شهرداری زنجان


شهردار زنجان از فعالیت 520 نفر در عملیات طرح زمستانی شهرداری زنجان خبرداد و گفت: زمستان امسال با 142 دستگاه ماشین آلات ملکی و استیجاری، - فرآیند برف روبی خیابان ها انجام خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله ملایی یگانه ظهر چهارشنبه در مراسم آغازین مانور زمستانی شهری با بیان اینکه با نزدیک شدن به آغاز بارش برف، پاک کردن معابر یکی از برنامه های شهرداری زنجان همانند سنوات گذشته خواهد بود، افزود: امسال همانند ادوار گذشته ایستگاه هایی در نقاط مختلف شهر در قالب مخلوط شن، ماسه و نمک در نظر گرفته شده است.

وی تعداد کسانی را که در سال جاری به فعالیت در عملیات زمستانی شهرداری همت خواهند گمارد 520 نفر اعلام و تصریح کرد: این آمادگی محدود به همه روزهای برفی به ویژه زمانی که شاهد بارش برف در شهر هستیم خواهد بود که در این شرایط نیروهای انسانی این ارگان آماده خدمات رسانی خواهند بود.

ملایی یگانه با تاکید بر اینکه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند اما با این وجود، شهرداری زنجان با همه توان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم حضور داشته و در فصل زمستان چندین برابر خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه شهرداری زنجان در زمستان امسال با 142 دستگاه ماشین آلات ملکی و استیجاری، فرآیند برف روبی خیابان ها را انجام خواهند داد، افزود: با توجه به پیش بینی های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 520 نفر در عملیات طرح زمستانی شهرداری زنجان

فعالیت 520 نفر در عملیات طرح زمستانی شهرداری زنجان