مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-25سياسي

واکنش رییس ستاد انتخابات میرحسین موسوی به یک عکس جنجالی


قربان بهزادیان نژاد، رییس ستاد انتخابات میرحسین موسوی در انتخابات 1388، در واکنش به عکس جنجالی موسوی و ترامپ در صفحه اول روزنامه تهران تایمز، - قربان بهزادیان نژاد در گفت وگو با خبرنگار جماران در خصوص توهین نشریه تهران تایمز به میرحسین موسوی، اظهار داشت: درون این مساله دو نگاه وجود دارد یکی "خود حق پنداری" است که نویسندگان و دست اندرکاران نشریه دارند و می خواهند از هر رخدادی به نفع خود و جناحی که به آن تعلق دارند استفاده کنند.

فرقی ندارد که از امام حسین(ع) و کربلا باشد داشته باشند یا کشتاری در فلان جزیره یا انتخابات امریکا، همیشه این وضعیت را دارند.

در تصویرسازی اخیر که اولین مورد نبوده و احتمالا آخرین هم نخواهد بود، همین رویکرد به چشم می خورد: یک روز مهندس موسوی را در کنار مسعود رجوی و روز دیگر در کنار ترامپ می گذارند.

وی افزود: اگر واقعا قرار است از قرینه سازی و مشابه سازی استفاده کنیم، اولا انتخابات آمریکا با انتخابات ایران قابل مقایسه نیست و مواضع و شفافیت عملکرد، مراحل بعد از آن.

اما فرض می کنیم همه اینها مشابه باشند، آیا در پروسه انتخابات آمریکا نقش و موقعیت ترامپ، نقش و موقعیت مهندس موسوی بود یا جور دیگری است؟ ترامپ مصداق و نماینده دروغگویی در کشورش به حساب می آید بهزادیان نژاد گفت: شما توجه کنید که ترامپ یک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس ستاد انتخابات میرحسین موسوی به یک عکس جنجالی

واکنش رییس ستاد انتخابات میرحسین موسوی به یک عکس جنجالی