مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 14:202020-11-25فرهنگي

«خانه امن» پربیننده ترین سریال تلویزیون شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان می دهد تا اول آذر 77٫2 درصد مردم بیننده برنامه های سیما بوده اند و در میان سریال های جدیدی که روی آنتن رفته، - سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری طبق نظرسنجی صداوسیما رتبه اول سریال پربیننده را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان می دهد تا اول آذر 77٫2 درصد مردم بیننده برنامه های سیما بوده اند و در میان سریال های جدیدی که روی آنتن رفته، مجموعه خانه امن شبکه یک توانسته با کسب 36٫4 درصد مخاطب، عنوان پربیننده ترین سریال این روزها را از آن خود کند.

در این نظرسنجی که در سراسر کشور انجام شده، خانه امن 50 قسمتی که از 10 آبان روی آنتن رفته، در این مدت توانسته رضایت 89 درصد از بینندگان را در حد زیاد کسب کند.

28 قسمت از خانه امن باقی مانده و حدود پنج هفته دیگر هم مهمان خانه های مردم خواهد بود.

سریال 021 شبکه سه هم که از پنجم آبان مهمان خانه های بینندگان شد و بعد از 25 قسمت به پایان رسید، با 26 درصد بیننده و فصل سوم از سرنوشت از شبکه دو که از 10 آبان روی آنتن رفته، با 25٫1 درصد بیننده در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه امن» پربیننده ترین سریال تلویزیون شد

«خانه امن» پربیننده ترین سریال تلویزیون شد