مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 14:252020-11-25بين الملل

زنان فلسطینی قربانی انواع جرائم نیروهای رژیم صهیونیستی


وزارت خارجه فلسطین به مناسبت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان اظهار کرد: تنها زمانی امنیت و صلح برای زن فلسطینی ایجاد می شود که اشغالگری رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین خاتمه یابد.

- وزارت خارجه فلسطین به مناسبت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان اظهار کرد: تنها زمانی امنیت و صلح برای زن فلسطینی ایجاد می شود که اشغالگری رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین خاتمه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین اظهار کرد، زنان فلسطینی در معرض انواع ظلم ها و خشونت های نیروهای رژیم صهیونیستی قرار دارند که شامل بازداشت اداری، قتل عمد و نابودی منازل، کوچ اجباری، آواره کردن خانواده ها و مصادره اراضی و عدم دسترسی به خدمات عمومی نظیر آموزش، کار، بهداشت و غیره و نیز تروریسم روزانه شهرک نشینان علیه آنهاست.

وزارت خارجه فلسطین می افزاید، مقامات اشغالگر مانع از دسترسی زنان فلسطینی به مراکز بهداشتی برای درمان، خدمات پیشگیرانه مقابله با کرونا می شوند که دلیل آن ایجاد موانع و بازرسی های نظامی اسراییلی و سیاست های تبعیض نژادی و سیاست های محاصره در غزه است.

وزارت مذکور افزود: تعداد شهیدان زن فلسطینی از یک سپتامبر 2019 تا 31 ژوییه 2020 به چهار زن و نیز تعداد زنان اسیر که همچنان در زندان های اشغالگر به سر می برند به 43 اسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان فلسطینی قربانی انواع جرائم نیروهای رژیم صهیونیستی

زنان فلسطینی قربانی انواع جرائم نیروهای رژیم صهیونیستی